Czarowane Ostrze - Jeden ze wspomagających skilli sury ostrza. Postać zaklina swoją broń, co powoduje znaczne zwiększenie zadawanych przez nas obrażeń. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż mając uaktywnioną umiejętność, kradniemy przeciwnikowi jego punkty życia (PŻ), których część ląduje u nas (zależne od rozwinięcia umiejętności). Dodatkowo czarowane ostrze możemy włączać, jak i wyłączać kiedy tylko chcemy, lecz musimy liczyć się z dużymi wydatkami na niebieskie mikstury, między innymi również dlatego, że podczas kiedy nasza broń jest zaklęta, ubywają nam punkty energii (many) liczone w PM / na sekundę. W większości buildów, ładowane jest jako 1 skill, ponieważ zwiększa obrażenia z miecza i skilli.
Czarowana Zbroja - Bardzo przydatny skill. Zwiększa obronę postaci, może nie tak wielce jak Silne Ciało wojownikowi, ale przy mistrzowskim władaniu tą umiejętnością daje ona ponad 90 obrony. Znakomicie nadaję się do bicia metinów jak i dropienia itemów w DT. Posiada szanse na odbicie ciosu, liczone w %.
Smoczy Wir - Jedna z ofensywnych umiejętności sury WP. Postać wytwarza trąbę powietrzną w okół swojej osoby. Plusem jest to, że umiejętność razi wrogów w promieniu 360° i zadaje niemałe obrażenia. Zdecydowanie warto zainwestować w niego punkty i wbić na stopień mistrzowski jak najwcześniej.
Uderzenie Palcem - Jedna z ofensywnych umiejętności tej klasy. Obrażenia zwiększające się z każdym poziomem przez palec są większe niż w przypadku smoczego wiru, ale bijemy przeciwników w promieniu 180°, a więc jedynie przed nami (jak są blisko, to też za nami). Bardzo dobra umiejętność do pojedynków. Początkowo ciężko nią trafić na PvP, lecz można się tego nauczyć.
Rozproszenie Magi - Rozproszenie magii to umiejętność typowa dla pojedynków pomiędzy graczami. Skill dystansowy uderzający w 1 przeciwnika, ale zadaje też niskie obrażenia postaciom w bardzo bliskim otoczeniu celu. Obrażenia jakie ten skill zadaje nie są powalające, zwłaszcza iż jego mocy nie zwiększa, żaden bon (silny przeciwko ludziom/KD), aczkolwiek, obrażenia jakie Rozproszenie zadaje nie są pomniejszane przez żadne odporności, a nawet Lwia tarcza posiadająca obrone przeciwko surze, nie pomniejsza jego obrażeń (jedynie Mroczna Ochrona u sury BM jest w stanie zmniejszyć obrażenia z tego skilla, o ile w momencie uderzenia, nie rozproszy się ona). Dodatkowo skill ten posiada właściwość jak sama nazwa wskazuje - rozpraszania, tzn, że ma % szansy na usunięcie wszelkich czarów wspomagajacych z przeciwnika i uniemożliwia ich włączenie przez krótką chwilę. Obrażenia skilla, jako jedyne u WP rosną od wartości magicznego ataku.
Strach - Działa podobnie do Błogosławieństwa, działa tylko na ataki fizyczne, zmniejszając o dany % otrzymywane obrażenia, co sprawia, iż jest to świetny skill do PvE (Player vs Environment- gracz kontra środowisko), zwłaszcza tam gdzie potwory zadają duże obrażenia. Skill ten nie działa na umijętności ofensywne innych graczy, co też sprawa iż strach w przypadku PvP jest jedynie przydatny przeciwko wojownikom Body oraz innym WP, BM, gdyż zwykłe ataki miecza, są pomniejszane o wartość strachu. Dodatkowo ten czar posiada przydatną właściwość, a mianowicie taką, iż agresywne potwory posiadające lvl mniejszy lub równy naszej postaci, nie atakują nas, do tego wystarczy rozdać tylko 1 pkt.
Sura BM
Ogniste Uderzenie - Najlepsza umiejętność Sury BM do expienia. Ma spory atak i atakuje wszystkie potwory wokół gracza. Ładuje się 12 sek. Przydaje się również w PvP, ponieważ gdy przeciwnik zbliży się do nas - tym skillem można go odepchnąć.
Duchowy Cios - Kolejna umiejętność Sury BM świetnie nadająca się do expa. Ma spory zasięg ataku i obszar zadawanych obrażeń.
Mroczne Uderzenie - Uniwersalna umiejętność dla BMa. Krótki czas ładowania i wysokie obrażenia sprawiają, że nadaje się zarówno do expienia, jak i do PvP. Ładuje się 7 sek.
Mroczny Kamien Najlepsza umiejętność sury BM do pojedynków. Ma olbrzymie obrażenia. Bardzo widoczna jest zmiana wartości ataku tego skilla z każdym kolejnym wbitym poziomem. Ładuje się 24 sek.
Ognisty Duch - Umiejętność typowa do PvP. Przywołuje ognistego ducha, który co 3 sek. atakuje losowo wybrany cel.
Mroczna Ochrona - Podstawowa funkcja mrocznej ochrony niezależna od jej poziomu jest przemienianie dmg, który zamiast zabierać PZ zabiera PE. dzieje się to w proporcji 70%PZ do 30%PE. Zmiana ta działa na każdy rodzaj ataku gracza jak i potwora. "zmniejszenie obrażeń o dany %" odnosi się to do dmg który zabiera nam PE. Procent ten jest zmienny i zależy od poziomu umiejętności jak i ilości inteligencji.
Ninja AR
Wirujacy Sztylet - Atak z szansą na zatrucie, ninja przetacza się po przeciwnikach. Jeśli wcześniej przeciwnik został przewrócony, atak ma szanse zaskutkować 3 krotnym przydzieleniem obrażeń i zatrucia. Niezbędne do pvp i wygodne przy pvm. Używamy gdy wabimy ogromne ilości potworów i chcemy je wszystkie otruć nie narażając się na zbyt dużą ilość obrażeń. Od M6/M7 zadaje więcej (podstawowych) obrażeń niż zasadzka. Spory czas regeneracji umiejętności,
otrucie u tej umiejętności może być zwiększone jeśli np. mamy w hełmie 8% na otrucie.\
Zasadzka - Atak obszarowy, oddziałujący na najbliższe otoczenie ninja. Duże obrażenia, bonusy w wypadku ataku przeciwnika z tylu, jak również niski czas regeneracji umiejętności, sprawiają, że jest to najczęściej wybierana zdolność dla ninja.
Szybki Atak - Atak obszarowy, teleportujący, oddziałujący na większy obszar niż zasadzka. Obrażenia podobne jak w wypadku zasadzki, jednak czas regeneracji umiejętności większy. Zdolność umożliwiająca "wychodzenie ze ścian", ze względu na obszar oddziaływania, jedna z lepszych do pvm, wymaga by przeciwnicy byli skupieni na danym obszarze.
Trująca Chmura - Atak zasięgowy, z szansą na otrucie, obszarowy. Obszar oddziaływania, najbliższe otoczenie, właściwie tylko to co styka się z atakowanym przeciwnikiem. Nie musimy być uzbrojeni aby użyć tej zdolności, szanse na zatrucie spore, jednak sama umiejętność zadaje mniej więcej 3/4 obrażeń co pozostałe zdolności.
Krycie Się - Umiejętność, pozwalająca ninjy "zniknąć". Agresywne potwory (te które atakują przy podejściu) za nic ją sobie mają jeśli przed uruchomieniem zdolności byliśmy w ich polu widzenia. Użyteczne w pojedynkach, lub gdy wiemy, że za parę chwil będziemy mieli do czynienia z dużą ilością agresywnych stworów. Zdolność zwiększa obrażenia przy Zasadzce, oraz Szybkim Ataku. Podczas włączenia krycia się widać na mini-mapie, kroki, święcące eq i słychać kroki.
Ninja AR
Ognista Strzała - Ognista Strzała to umiejętność wybierana przeważnie jako 1/2. Ma największą wartość ataku ze skilli archera. Atakuje kilka Potworów jeżeli są w grupie. Wady to długi czas ładowania i spora ilość many aby odpalić.
Trująca Strzała - Trująca Strzała to umiejętność wybierana przeważnie jako 1/2. Co prawda nie posiada największego ataku, ale charakteryzuje się największym % na otrucie. Atakuje kilka Potworów, gdy są w grupie. Możliwe omdlenie. Długi czas ładowania. Na poziomie P trująca strzała ma 50% na omdlenie i 100% na otrucie.
Powtarzalny Strzał - Powtarzalny Strzał to umiejętność wybierana przeważnie jako 2/3. Ma największą wartość ataku poza Ognista Strzała. Są to od 2 do 7 strzał (w zależności od poziomu rozwinięcia skilla), które atakują jeden cel.
Deszcz Strzał - Deszcz Strzał to umiejętność wybierana przeważnie jako 4/5. Ma najmniejszą wartość ataku ze skilli archera. Atakuje kilka Potworów jeżeli są w grupie.\
Bezszelestny Chód - Bezszelestny Chód to umiejętność wybierana przeważnie jako 3/4. Jest umiejętnością, która pozwala nam na szybsze poruszanie się. Najlepiej sprawdza się przy lurowaniu.
Szaman SK
Pomoc Smoka - Umiejętność zwiększająca szansę na krytyczne uderzenie. % krytycznych obrażeń zależy od poziomu umiejętności oraz Inteligencji. Może być rzucana na innego gracza
Błogosławieństwo - Umiejętność zwiększająca odporność na ataki fizyczne(tj. wszystkie z wyjątkiem skilli bossów i innych graczy). % zredukowanych obrażeń zależy od poziomu umiejętności i Inteligencji. Może być rzucone na innego gracza.
Odbicie - Umiejętność, która sprawia, że część bezpośrednich obrażeń fizycznych(nie działa na skille bossów i innych graczy) zostanie zadana ich sprawcy. % zwróconych obrażeń zależy od poziomu umiejętności i Inteligencji. Może być rzucone na innego gracza.
Smoczy Skowyt - Atak, który rani wszystkich stojących przeciwników w zasięgu jego działania. Zasięg, to koło wokół szamana, którego promień zwiększa się wraz z poziomem skilla. Posiada procentową szansę na podpalenie celu.
Strzelający Smok - Atak w linii prostej, który rani wszystkich stojących po drodze przeciwników. Posiada procentową szansę na podpalenie celu.
Latający Talizman - Atak, który rani pojedynczego przeciwnika oraz wszystkich przyległych do niego(stojących blisko)
Szaman LC
Leczenie - Leczy PŻ i ma % szans na usunięcie negatywnych efektów. Da się rzucać na innych graczy.
Zwiększenie Ataku - Zwiększa obrażenia fizyczne. Da się rzucać na innych graczy.
Burzowy Szpon - Atak skierowany w 1 cel, po czym przeskakuje na następne z mniejszą siłą.
Rzut Piorunem - Atak skierowany w 1 cel. Bardzo mały czas regeneracji.
Przywołanie Błyskawicy - Atak błyskawicą z szansą omdlenia. Działanie obszarowe.
Zwinność - Zwiększa szybkość poruszania się i rzucania czarów w stosunku 5:2. Da się rzucać na innych graczy.
Wojownik BD
Aura Miecza - Skill podstawowy wojownika body. Skill ten zwiększa nasz atak i siłę naszych skilli. Na M dodaje około 100 ataku. Zwykle trwa dłużej niż się ładuje co jest dużym plusem.Niestety księgi umiejętności Aura Miecza są bardzo drogie. Każde 1.5 pkt. siły daje 1 dodatkowych obrażeń. Czas trwania i ładowania zależy od poziomu umiejętności.
Berserk - Dobry skill do PvP. Zwiększa naszą szybkość ruchu i ataku. Niestety zwiększa również otrzymywane obrażenia. Świetny jest na metiny w połączeniu z aurą miecza i koniem bojowym. Na każde 2.5% szybkość ataku, przypada 1% szybkość ruchu. Czas trwania i ładowania zależy od poziomu umiejętności.
Wir Miecza - Świetny skill ofensywny. Ma duży atak. Atakuje wszystkich w promieniu 360 stopni. Minusem jest to że dość długo się ładuje. Jeden z lepszych skilli do PvP. Czas ładowania się, wynosi 15 sekund.
Szarża - Podstawowy skill do PvP gdyż omdlewa przeciwnika. Ma najmniejsze DMG ze wszystkich skill wojownika body. Plusem jest to że na wszystkich serverach ceny ksiąg Szarża są dość tanie. Czas ładowania się, wynosi 12 sekund.
Trzystronne Ciecie - Skill o dobrym DMG które rozkładane jest na 3 uderzenia. Dużym plusem jest szybki czas ładowania się oraz tanie KU. Jedynym minusem jest to, że atak często jest mały, ze względu na obronę przeciwnika. Czas ładowania się, wynosi 12 sekund.
Wojownik MN
Silne Ciało - Podstawowy skill u wojownika mentalnego. Dodaje obronę fizyczną, jednocześnie zmniejszając szybkość poruszania się naszej postaci. Na poziomie Wielkiego Mistrza (G) powoduje, ze nie upadamy. Czas trwania i ładowania zależy od poziomu umiejętności. Maksymalnie zmniejszona szybkość poruszania się: -12.
Duchowe Uderzenie - Potężny skill obszarowy, bardzo dobry do PvM, jak i PvP. Atakuje frontowo po łuku ok. 240 stopni. Zadaje największy DMG, ze skilli mentala. Czas ładowania się, wynosi 15 sekund.
Walnięcie - Skill ofensywny, nieco słabszy od duchowego uderzenia, atakuje w linii prostej zadając obrażenia każdemu przeciwnikowi na swojej drodze. Najlepszy do PvP z Umiejętności "Mentala" zaraz po duchowym. Po odrobinie praktyki staje się on bardzo użytecznym skillem do PvM i PvP. Czas ładowania się, wynosi 15 sekund.
Tąpnięcie - Skill obszarowy, atakuje moby w promieniu 360 stopni. W początkowych fazach rozwoju nie zadaje gigantycznych obrażeń, lecz w połączeniu z tanimi księgami jest to dobry wybór na 2 skill dla postaci pod PvM. Wbudowana szansa na omdlenie, x% zależny od poziomu umiejętności. Czas ładowania się, wynosi 25sek.
Uderzenie Miecza - Skill zasięgowy, nie zadaje dużych obrażeń, ale za to zawsze ogłusza cel (% na omdlenie który jest zawarty w skilu informuje nas ile mamy szans na ogłuszenie nawet jak ktoś ma odporność na omdlenia). Doskonały do PvP. Bardzo tanie księgi pozwalają szybko rozwinąć tę umiejętność do G. Czas ładowania się, wynosi 20 sekund.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz